sjukt glad !

min älskade pappa har fixat iphone 4 / iphone 4s till mig vet inte vilken av dom , innan har jag haft min störda samsung galaxy y eftersom min iphone 3 gick sönder som fan!
 
så är sjukt glad , pappa ska bara ringa och spärra så att jag inte kan ringa/smsa/surfa för hur mycket som helst.
Och imorgon ska jag beställa lite iphone skal, lite iphone skal jag redan har hittat än så länge är..
 
Justin Bieber-skal till iPhone 4/4SSkal iPhone 4/4S One Direction
 
och så sjukt många andra !
men dessa två blir dom första att beställa !
 
 
 
 
 
                 byebye                                              welcome:*
     
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minijasse

Never Say Never!

RSS 2.0