saker jag ser framemot 2013

 
 
 Justin Bieber konsert 23 april med Issan
 One Direction konsert ( om vi hittar biljetter) med Julia
 London resa med familj och någon kompis.
 sommarjobb tjänar några tusen i sommar !
 träna och få beach 2013 mage.
 höja betygen , försöka få ett par B/A
 träffa gamla kompisar/nya kompisar 
 
jag tror detta året kommer bli fett nice , jag ser fram emot det har också bestämt mig för att lämna alla falska vänner/idioter som glor och tror sig åt sidan. Jag ska hålla iordning på livet , leva livet inte hitta på massa skitsaker , bara saker jag kan vara stolt över att jag har varit med om!
 
 
XoXo Jasmine.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minijasse

Never Say Never!

RSS 2.0