Presentation. Stavas det så? lol.

 hejsan mitt namn är Jasmine , jag är tretton år och fyller fjorton nu den  23 juni.
Mina drömmar: få en framgångsrik blogg och bli designer/modell
 
Lite random fakta , jag bor på västkusten mina föräldrar är skiljda om jag räknar med alla syskon halv/hela syskon så blir vi elva stycken. Jag har massa underbara vänner men om jag måste få välja några få så är det Julia , Isabella , Julia2, Emelie och Ida. Dom är sjukt underbara! 
 
I denna bloggen kommer jag blogga om allt möjligt från kläder-recept. Jag älskar och skriva det var därför jag skapade denna bloggen jag har haft den sen 2011 men jag har uppdaterat sjukt dåligt med tråkiga inlägg. Men nu 2013 som kommer bli världens bästa år (enligt mig) så kommer jag blogga om mycket roligare saker. 
 

Jaja , det var lite fakta om mig jag hoppas på kommentarer och mycket läsare , ni får gärna kommentera ideer och så!  Vill ju inte ha en tråkig blogg som ingen läser. Jaja men vi hörs i ett annat inlägg
 

Pusshej!
a pic of me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minijasse

Never Say Never!

RSS 2.0